
P&M Vastgoedbeheer B.V.
Beheer commercieel onroerend goed
Voor het beheer van kantoorruimtes kan P&M met zijn uitgebreide ervaring u van dienst zijn op het gebied van een te vragen of te betalen huurprijs. Hierbij treden wij zowel op als hurende als verhurende partij. Wij volgen prijsontwikkelingen, maar spelen ook in op de laatste trends en kunnen u daarvoor altijd van goed advies voorzien.
Op het gebied van aanhuur en aankoop volgen wij ook de markt en geven u gedegen advies over geschikte locaties met betrekking tot uw huisvestingswensen en – behoeften. Uiteraard ook met het oog op de toekomst.
Met rekenmodellen, die continue worden geupdate, kunnen wij de waarde van kantoorpanden bepalen en aan de hand van deze taxatie samen met u de juiste keuze maken.


Winkelbeheer
Het beheer van winkels, zowel solitair als in een winkelcentrum, is bij P&M in goede handen. Juist vanwege de directe en open contacten met de klant (huurder) kan er snel ingespeeld worden op situaties die voor de eigenaar van belang zijn. Het op een juiste wijze insteken van het commercieel beheer en het technisch beheer maakt dat de klanten tevreden zijn en dat het rendement van de eigenaar stabiel blijft.
Door het op efficiënte wijze verwerken van alle administratieve processen wordt de balans tussen inkomsten en uitgaven in de winkelportefeuille inzichtelijk gemaakt.
Woningbeheer
P&M heeft veel ervaring op het gebied van administratief, commercieel en technisch beheer van onroerend goed met een woonbestemming. Met het beheer van uw woningportefeuille kunnen wij u volledig ontzorgen, zodat u op het gebied van uw rendement of uw belegging er geen omkijken naar heeft. P&M draagt zorg voor de gewenste huurprijsaanpassingen, verbouwingen en andere zaken die bijvoorbeeld vanwege overheidsvoorschriften worden opgelegd. Ook voor (weder) verhuur en taxatieadvies kunt u bij ons terecht.
